Prøv golf TILBUD

.

Prøv om du kan genkende dig selv herunder:

Ny til golf?

Nogen siger det er svært at lære - de fleste siger det er svært ikke at blive grebet.

Vi vil gerne have at du bliver grebet med det samme, og er glade for at kunne tilbyde en begynderpakke med rig mulighed for træning, spil og hyggeligt samvær. Og golfkøllerne låner du af os.

Juniorerne har det sjovt i MGK

Golf er sjov! Og golf er hygge og gode grin. Og så er det vildt at slå en lille kugle mere end 100 meter!

Vil du være den nye stjerne… eller bare have det super sjovt, sammen med gode kammerater og vores dejlige træner?

Ude i Møn Golfklub både griner, hygger og træner vi på en gang. Og hvis du har lyst til at blive professionel, så har vi en af landets bedste juniortrænere og et par landsholdsspillere 🙂

SLÅ TIL MOD SKAVANKERNE – BLIV EN DEL AF SKAVANK-HOLDET!!

SLÅ TIL MOD SKAVANKERNE

Du hører sikkert ofte om alle de professionelle fodboldspillere, som ser ud til at holde mere af golf end af fodbold.

Og golf er virkelig sporten, når “karrieren” på fodboldholdet ikke holder længere. Golf belaster ikke kroppen, som mange andre sportsgrene, og man kan træne og nyde spillet til man bliver for gammel til næsten alt andet i livet.

Ung og for tung til sport – prøv lige golf!

Laura Davies og John Daly er to af de største i golfens historie. I mere end en forstand.

Nogle af verdens bedste golfspillere gennem tiden har været store folk. Golf er en sport der ikke belaster kroppen som de fleste andre sportsgrene, ikke kræver hurtighed. Om du har potentialet til at blive professionel er dog slet ikke vigtigt for os. Vi ved bare at man kan have store glæder og succesoplevelser med golf, som meget få andre sportsgrene tilbyder os der ikke ligner atleter.

På pension og så…?

I Møn golfklub får du god motion, stor natur og dejligt fællesskab i vores store seniorgruppe. Og noget at rive i, hvis du har lyst.

Vi er en stor og meget aktiv seniorgruppe i klubben.

Træt af kø i din klub?

Møn er ikke længere væk fra København, end at flere og flere vælger at køre sydpå for at få al den spilletid, som ikke længere kan fås i klubber omkring de større byer. Tag fx en runde efter arbejde fredag og en solopgangs-runde lørdag før du vender nordpå igen. Du kan være sikker på spilletid. […]

Kronisk sygdom?

I Møn Golfklub tilbyder vi særlige introduktionsforløb og medlemskaber for dig som har kronisk sygdom. Golf er en meget skånsom motionsform, som kan tilpasses hver enkelts særlige forudsætninger og udfordringer. Læs om vores særlige hold.

Tilflytter

Mange flytter til Møn i disse år. Det forstår vi godt. Velkommen til vores – og din nye – dejlige ø, hvor naturen bare er større, tempoet roligere og hjælpsomheden er at finde overalt. Når du begynder at spekulere på at det kunne være rart at lære flere end dine nærmeste naboer at kende, så har vi to gode råd fra andre medlemmer, som er flyttet hertil.
Det første er at få en hund….

Banestatus

Her er seneste opdatering omkring banen.
Husk altid af efterkom skiltning på banen.
Ret nedslagsmærker på green, læg tørf på plads og husk at rive i bunker efter dig.

Michael Anthony Gordon
Greenkeeper Superintendent
Mobile +45 28701087
e-mail: michael@moengolfresort.dk

Bemærk:
Der er fra Greenkeeperen, og baneudvalget, et stort ønske om at man behandler
bunkers med omhu:
Man går ned i en bunker fra den lave side!
Man går ud af en bunker på den lave side!
Ovenstående for ikke at smadre de kanter der forsøges at laves, så en bold ryger
ned i bunden af bunkers, hvor den så kan spilles fra.
Man river efter sig, hvortil man bruger 2 hænder!
Den rigtige måde ifølge Greenkeeperen at lægge riven på er, at lægge
hele riven ned i bunkeren og på tværs af spille retningen.
Buggykørsel: Buggykørsel aftales med formand Knud Erik, frem til den 13. april hvor
udlejning vil foregå via cafeen.
Buggykørsel skal, indtil forholdende er bedre, læs mindre blød bane, så vidt muligt
foregå i semiroughen.

Golfrejser er tæt på ren lykke

Det er få ferieformer der er så skønne og afslappende som golfrejser.

Golfrejser er aktiv ferie som ren feel good.
Planerne er lagt hjemmefra. Hver dag står man op til en dejlig morgenbuffet, for derefter at begive sig til rangen og varme lidt op før man tee’er ud til 18 hullers golf i godt selskab og i skøn natur – hvad enten det er på Bornholm eller Middelhavskysten.