Juniorerne har det sjovt i MGK

Golf er sjov! Og golf er hygge og gode grin. Og så er det vildt at slå en lille kugle mere end 100 meter!

Vi er piger og drenge sammen i alderen fra 7 til 18 år.

.

Det er gratis at komme og prøve nogle gange, før du forhåbentlig får blod på tanden og melder dig ind 🙂
Du kan bare låne golfkøller af klubben, så længe du vil, så grejet koster altså ikke noget!

Der er åbent for alle juniorer, som har lyst til at prøve. Og tag gerne en ven/veninde med 🙂

Start på en søndag! Der er vi flere juniorledere, og kan bedre tage godt i mod dig.

Første gang vi har åbent for prøvedage er onsdag d. 10. april.

Tilmelding:

Ring til Jens, som er juniorleder på tlf. 60 19 31 69 eller send mig en mail.

.

Når du er meldt ind, er der træning to gange om ugen – onsdage fra kl. 16–18 og søndage fra kl. 10–12.

.

Det er klubbens super søde og dygtige træner som træner os.

.

Junior afdelingen  har  mange aktiviteter i løbet af sæsonen – fx matcher, minicamps, turneringer mod seniorerne, fællesspisning og meget andet.

.

Vi er juniorer på alle niveauer, så der er altid en man kan spille lige med. Der er et super godt fællesskab blandt juniorerne og alle spiller med alle. De fleste spiller bare for sjov, men vi træner også rigtigt, og nogle af os træner rigtig meget! Malthe, som er 17 år har trænet så meget, at han lige er kommet på juniorlandsholdet. Det synes vi er ret sejt. Og Malthe træner altså stadig med og hjælper selvfølgelig også til med træningen for os allesammen.

.

Vi glæder os til at se dig ude i golfklubben i Keldby!.

.

Ring eller skriv endelig, hvis du har spørgsmål.

Malthe med sin bronzemedalje fra DM 2020