Tilflytter

1) Få en dejlig hund. Så kan du falde i god snak med os mange hundeejere hver eneste dag.

2) Når du vil lidt mere, så kom over i golfklubben, hvor du kan møde 500 lokale – indfødte og tilflyttere –omkring det dejlige spil og den skønne natur.

Du er lige velkommen, om du kan spille golf i forvejen, eller du kunne tænke dig at prøve. Og vi kan forsikre dig, at hvis du selv vil, så er vi mange, som gerne deler dejlige timer med dig på golfbanen og på caféens terrasse med den skønne udsigt. Og hvis du vil, får du snart mange nye gode bekendtskaber og forbindelser – her på Møn.

Sådan kommer du videre:

Ring og hør nærmere hos Knud Erik – 22 10 05 22 eller Kenneth – 55 38 63 28

Eller send en mail til klubbens sekretariat – så kontakter vi dig.

Du må selvfølgelig også gerne møde op i klubben, men vi kan ikke love, at der så lige er en at tale med om medlemskaber, begyndertilbud osv. Særligt ikke uden for sæsonen.