Sponsorudvalget

Sponsorudvalget har til formål at skaffe sponsorer til Møn Golfklub.

Målsætning for 2023:

Sponsorudvalget vil forsøge, at udvikle 3 sponsor pakker: guld, sølv og bronze, som er sponsor-pakker med modydelser, vi kan tilbyde firmaer.

Vores forventning er, at pakkerne kan være klar i vinter 2022/2023, og de skal så godkendes af bestyrelsen.
Sponsorer skal opsøges i Vordingborg kommune, og vores målsætning er at skaffe sponsorer til følgende aktiviteter:
1) Møn Open.
2) Klub turneringer, vi afholder mellem 6-7 stk. om året.
3) Hjælpe eliteafdelingen med tøj sponsor.
4) Hjælpe ungdomsafdelingen med at opsøge sponsor og kordinere, så det ikke er de samme firmaer som vi opsøger og spørger.
5) Ansøge om penge til frivilligdag, som er et nyt tiltag vi vil gøre for vores medlemmer som hjælper til i klubben.
6) Samarbejde med hverveudvalget om mulighed for sponsering af eventuelle projekter af særlig sponsoregnet art.

7) Styrke hul sponsorater – for synliggørelse på banen og på og i omkring klubben.

Det er vores målsætning at skaffe sponsorater for i alt 85.000,00 kr. i sæson 2023.

Bliv hulsponsor(link)

.

Formand for udvalget: Kenneth Henriksen

.