Tirsdagsgolf / Introgolf

Tirsdag aften i sommerhalvåret har vi særligt fokus på at få nye medlemmer – med og uden hcp – til at komme godt på plads i klubben og med golfspillet.

Åben for alle:

Aftenen er åben for alle medlemmer, og der er fokus på, at få nye medlemmer til at føle sig velkomne og møde hinanden og alle os andre.

Vi spiller 9 huller Stableford på den store bane, og helt nye spillere/prøvemedlemmer går sammen med mentorer på Par 3 banen eller spiller 3-6 huller på stor bane.

Bagefter mødes vi i caféen, hvor der uddeles præmier.  Alle har en chance for at vinde, da vi spiller i to rækker.

Tilmelding:

Tirsdagsgolf kræver ikke tilmelding. Du møder bare op tirsdage kl. 17.30 og udfylder tirsdagsgolf scorekort. Så fordeler vi hold og slår ud kl. 17.45.

Betaling:

Det koster 20 kr pr. gang, at deltage i matchen. Beløbet bliver brugt til præmier. Evt restbeløb bruges til præmier til afslutningen.

Registrering af Scorekort

Du kan få reguleret dit golf-handicap ved at deltage i Tirsdagsgolfen. Alle scorer over 18 point registreres automatisk efter runden. Du kan altså bruge runden til at blive nedskrevet eller vedligeholde dit handicap.

Første gang i 2023:

Tirsdag den 18. april kl. 17.30

Sidste gang i 2023:

Tirsdag den 29. august.

Efter spillet

Efter spillet er der hygge og snak i klubhuset, samt uddeling af præmier.

Kontakt:

Viviane Aslaug Petersen  email: vivianeaslaug@hotmail.com