Begyndertilbud: Gratis Golf & Glæde!

Vi “uddanner” dig helt gratis* i en måned og stiller et fint Wilson golfsæt til din rådighed, så længe du ønsker. Vi har fællestræning, hyggematcher, fri adgang, værter og mentorordning, og byder på et glas og lækkerier i vores cafe.

*) Du betaler kun for Prøvedag og/eller Prøvemedlemskab, hvis du vælger ikke at blive fuldt medlem.

Se alle detaljerne her, og se lige nederst, alt det du får med når du melder dig rigtigt ind!

Prøvedag – varighed 3 timer

• Vores værter møder dig og finder et passende sæt golfkøller til dig.
  • Introduktion til golf, udstyr og golfsving med Richard Frances, klubbens legendariske træner.
  • Spil og hygge på vores fine træningsbane (Par 3) sammen med værterne.
  • Lækker sandwich, øl/vin, kaffe og sødt i caféen / på terrassen
  • Hold er på max 8-12 deltagere.
  • Pris kr. 299.- (Bemærk: Tilmelder du dig Prøvemedlemskab (se nedenfor) i umiddelbar forlængelse af Prøvedagen, fratrækker vi de 299.- kr. for Prøvedagen!)

Datoer:
søndag d. 1. maj kl. 13-16
søndag d. 15. maj kl. 13-16
søndag d. 29. maj kl. 13-16
søndag d. 12. juni kl. 13-16
søndag d. 26. juni kl. 13-16

Kontakt os, hvis du har lyst til at vide mere – eller simpelthen til at komme i gang.

Prøvemedlemskab – 1 måned

(Forudsætter ikke at du har været til Prøvedag, men vi anbefaler det varmt)

• Du låner et begyndergolfsæt af os
  • 4 x fællestræning eller evt. individuelle lektioner
  • Fri adgang til træningsfaciliteter
  • Frit spil på “par 3 bane” / lille bane
  • Spil på 18 hullers banen i følge med en af klubbens mentorer (Tirsdag aften er fast begynderaften).
  • Regelmateriale og -undervisning
  • En golfhandske (fås hos Claire i golfshoppen)
  • En æske nye bolde, tees, pitchfork m.m.
  • Mentor-kontakt
  • Pris kr. 800 kr. (Bemærk: Tilmelder du dig fuldt medlemskab inden udløb af Prøvemedlemskabet refunderer vi din udgift til dette!).

Medlemskab – deluxe det 1. og 2. år

Alt der her får du med det 1. (halv)år som fuldt medlem:

• Eventuelle betalinger for prøvedag/prøvemedlemskab bliver refunderet ved tegning af fuldt Senior medlemskab
  • Et nyt Wilson-begyndergolfsæt til låns så længe du er medlem og ønsker at bruge det.
  • En æske bolde og en pose tees
  • Invitation til begynderturneringen om tirsdagen

Vi vil bare gerne give dig en god og nem start på golfen. Vi ved hvilken livslang glæde det bliver, når man lige giver det tid, og når frem til at ramme den der irriterende lille kugle, så den flyver og flyver og flyver… og man pludselig har lyst til at gå og gå og gå!