Møn Golfklub Eliten 2023

Ansvarlige: Lars Wandahl og Richard Frances

.

I 2023 deltager vi med et hold i 3. division herrer, et herrehold i kval. rækken samt et dame hold i kval. række.

..

Arbejdet i truppen, består af et mix af fællessamlinger, individuelle lektioner og konkurrencebetonet spil i både singler og foursomes.

Er du interesseret?

Hvis du er interesseret og vil høre nærmere, så kontakt Richard i klubben eller skriv en mail til Lars. De ser frem til at byde dig velkommen.

Max hcp. for udtagelse ligger i 2023 omkring 12.0

.

For dig som endnu ikke er medlem

… er det måske interessant at vide, at selvom vi ikke har hold i de øverste rækker, så har klubben nu en professionel på ECCO Tour – Alexander Frances.

.

Vi har en dejlig golfbane, gode træningsfaciliteter og en fantastisk dygtig træner i Richard Frances, der sammen med os spillere arbejder på at dygtiggøre os individuelt og præstere i fællesskab!